30 Mayıs 2011 Pazartesi

Büyü Dükkanı’nda İki Çınar




"Hayatta en çok istediğiniz şey, hayattan alabileceğiniz en iyi şey midir?"

Yeşim Türköz 'ün "Büyü Dükkanı" kitabını beğenerek birkaç kez okumuş eşe dostada tavsiye etmişimdir. Bloğumdada kitabına yer vermiştim. Geçen kitapçıda gezerken yeni kitabının yayınlandığını gördüm. Hemde yine Büyü Dükkanı macerası olunca sevindim doğrusu şimdi yeni kitabınıda herkese tavsiye ediyorum okurken iç dünyanızla süregelen yaşamınızı karşılaştırıp muhabbete oturtabileceğiniz bir durum yaşayabilirsiniz. Ama belkide yaşamazsınız ben müdahale etmiş olmayayım.


Sözün özü Etkin Haberci'lik olarak son dönemde etkinliklere çok yer vermeye vakit bulamasamda bu kitabı okuma meraklılarına tavsiye ediyorum.

2 yorum:

Dışavurum dedi ki...

Çok ilgimi çıktı, hem madem kolay da okunuluyormuş bu aralarki ben'e iyi gider; edinip okuyacağım. Teşekkürler Saadet.

Saadet Topçu dedi ki...

Umarım sana iyi gider :)Büyü Dükkanı'nda iyi alışverişler dilerim .